Masz go w domu? - Think ECO
EN PL

Viscoplast

Masz go w domu?

Ponad 40% Polaków nie kupiło w zeszłym roku ani jednego opakowania plastrów. Uważamy je za potrzebne, ale nie niezbędne. Nic dziwnego, że zapominamy je kupić. Dlatego w najnowszej kampanii posłużyliśmy się wizerunkiem najczęściej kupowanego opakowania plastrów w Polsce i przypomnieliśmy, że warto mieć go w domu.

Wyniki kampanii przyniosły oczekiwane rezultaty. Zwiększyliśmy sprzedaż i osiągnęliśmy najwyższy poziom świadomości marki w dziesięcioletniej historii pomiarów. Kampania jest kontynuowana w Polsce i adaptowana na rynki regionalne.

Spot TV 30”

Zakres pracy

  • Strategia marki
  • Strategia portfolio
  • Strategia komunikacji
  • Idea kreatywna
  • Produkcja

Materiały

  • Spot TV
  • Wideo online
  • Materiały POS
  • Digital / mobile

Key visual

Spot 10s''