PORT_08.png
 
Bg_08.jpg

KUJAWSKI

stała obsługa strategiczna

hEAD_kujawski_01.jpg
 
 

Stała obsługa strategiczna jednej z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Naszym głównym zadaniem jest poszukiwanie źródeł wzrostu w zakresie produktu, marki i komunikacji. Rynek jest już w fazie dojrzałości i dużego nasycenia, stąd w naszych poszukiwaniach strategicznych wykorzystujemy bardziej zaawansowane metody badawcze, m.in. symulacje zachowań półkowych, czy pomiar czasów reakcji.

 
 

VIScOPLAsT

Masz go w domu?

 
 

Ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie oraz sieci aptek na terenie całego kraju w której przypominamy, że dobrze mieć w domu zestaw plastrów VISCOPLAST.

Kampania jest jednym z elementów realizacji wcześniej opracowanej strategii marketingowej i nowego pozycjonowania marki. Nowe podejście strategiczne jest odpowiedzią na wzmożoną walkę konkurencyjną ze strony marek własnych i koncentrację handlu na rynku aptecznym.

 
 

NUroFEN

Po stronie mam

 
 

Kampania reklamowa oparta na zupełnie nowym podejściu do komunikacji w kategorii pod względem doboru komunikatu, jego formy oraz podejścia mediowego.

Najważniejszymi efektami kampanii był wzrost wskaźnika TOM (wzrost o 8% w stosunku do przed kampanią) oraz wygenerowanie zasięgu organiczny (60% ruchu jest organiczny). Sama kreacja została doceniona również przez mamy pod postacią setek komentarzy, które potwierdzają trafność przekazu reklamy.

 
 

Fixly

Polecamy polecanych fachowców

 
 

Pełny zakres obsługi strategicznej: badania ilościowe, nowe pozycjonowanie marki, strategia komunikacji, rekomendacje mediowe oraz warsztaty produktowe. Na bazie opracowanej strategii zrealizowaliśmy internetową kampanię pod hasłem: Polecamy polecanych fachowców.

W wyniku kampanii wzrósł ruch organiczny i coś tam.

 
 

BONDUELLE

nowe pozycjonowanie

hEAD_bonduelle_01.jpg
 
 

Opracowaliśmy nowe pozycjonowanie marki oraz strategię komunikacji. W ramach procesu prowadzone zostały badania ilościowe i jakościowe konceptów na markę.

Przedstawione przez nas propozycje pozycjonowań zostały ocenione znacznie powyżej średniej benchmarków IPSOS w analogicznych badaniach.

 
 

WHIRLPOOL

strategia inbound

hEAD_whirlpool_01.jpg
 
 

Opracowanie strategii inbound marketingu oraz e-commerce dla dwóch kluczowych kategorii z portfolio. Strategia przygotowana do wdrożenia, wraz ze szkoleniami, na rynek polski oraz region CEE.

 
 

tchibo

Open’er Black & White

 
 

Opracowanie koncepcji muzycznych kubków, których zadaniem była promocja strefy kawowej Tchibo podczas festiwalu OPEN’ER 2018 w Gdyni.

Kubki idealnie połączyły świat kawy, muzyki i festiwalowego klimatu, dzięki czemu marka Tchibo była najczęściej udostępnianą marką w social mediach spośród wszystkich marek obecnych na festiwalu.

 
 

KUJAWSKI

Marynata Grillowa

hEAD_marynata_01.jpg
 
 

Opracowanie koncepcji produktu sezonowego - Marynaty Grillowej w trzech wariantach smakowych. Projekt graficzny etykiet oraz strategia komunikacji plus projekt POS.

 
 

KRUSZwICA

audyt marek

hEAD_kruszwica_01.jpg
 
 

Audyt obecności wszystkich marek z portfolio ZT Kruszwica w internecie oraz rekomendacje strategiczne na przyszłość. W ramach procesu zrealizowane zostały również warsztaty wiedzowe oraz propozycje komunikacji.