Kampanie,
które 👍 działają
Jesteśmy agencją strategiczną z własnym działem kreacji. Razem pracujemy na każdym etapie procesu, projektujemy kampanie reklamowe oraz prowadzimy nadzór nad ich realizacją. Dzięki temu nasze kreacje zawsze są spójne ze strategią i wydajnie pracują na efektywność komunikatu.
WYBRANE
☟
KAMPANIE
☟
WYBRANE ☟ KAMPANIE ☟
Lego
Build it Easy!
Życie czterolatka bywa ciężkie, na szczęście są zestawy LEGO 4+, które łatwo się buduje. Build it Easy! to hasło międzynarodowej kampanii, którą zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zgodnie z wytycznymi naszej autorskiej strategii. W jej ramach stworzyliśmy serię filmów do telewizji i internetu, setki displayów, materiałów SoMe, BTL i grubego PlayBooka z wytycznymi dla agencji, które zajęły się lokalizacją naszych kreacji w ponad 30 krajach na całym świecie.
Build it Easy! to pierwsza globalna kampania komunikująca linię produktów LEGO dla czterolatków.
THINK
🗝️
ECO
🏠
THINK 🗝️ ECO 🏠
Resi4Rent
Mieszkaj w abonamencie
Wprowadzając nową markę na rynek wynajmu mieszkań, stworzyliśmy nową kategorię - mieszkania w abonamencie. Dzięki Resi4Rent możesz mieszkać gdzie chcesz, z kim chcesz i jak długo chcesz. I żaden ponury landlord Tobie tego nie zabroni. W ramach kampanii stworzyliśmy filmy reklamowe, formaty digital, outdoor oraz serwis internetowy z możliwością rezerwacji mieszkań.
Wyszukiwarka Google udowadnia, że kampania (kontynuowana w kolejnych latach) skutecznie wprowadziła na polski rynek nową kategorię - mieszkań w abonamencie.
THINK
💛
ECO
🤒
THINK 💛 ECO 🤒
Nurofen
Po stronie mam
Aby zdobyć zaufanie mam, postanowiliśmy stworzyć kampanię, w której nie ma ściemy. Do udziału zaprosiliśmy mamy, ich dzieci i psycholożkę, która przeprowadziła wywiady. Nie pisaliśmy odpowiedzi, nie powtarzaliśmy żadnych ujęć. Dzięki temu uzyskaliśmy materiał bogaty w emocje i ciekawe insighty. W ramach kampanii powstała seria filmów telewizyjnych, materiałów digital i BTL.
Skuteczność kampanii potwierdzają kolejne lata jej eksploatacji, lokalizacje na innych rynkach regionu i nagroda Effie w kategorii „Leki i suplementy”.
JEDZ ZDROWO
🥦
I MYŚL EKO
🍽️
JEDZ ZDROWO 🥦 I MYŚL EKO 🍽️
Optima
Blokuj zły cholesterol!
15 sekund to nasz ulubiony format reklamowy. Nie tylko jest bardzo ECOnomicznym rozwiązaniem, lecz także zmusza twórców do głębokiego przemyślenia komunikatu - co jest najważniejsze? Dla Optimy Cardio najważniejsze było uwiarygodnienie działania produktu. Właśnie dlatego stworzyliśmy demo z udziałem bardzo złego cholesterolu i dzielnych steroli roślinnych, obrońców naszego układu krwionośnego. Kampania zagościła w telewizji, internecie i na półkach sklepowych w Polsce i krajach bałtyckich.
Dzięki trafności strategii i wyrazistości kreacji kampania zwiększyła u konsumentów przekonanie o skuteczności produktu o 8 p.p. i pomogła odzyskać marce udziały w rynku.
CZYSTA
💧
STRATEGIA
💧
CZYSTA 💧 STRATEGIA 💧
Woolite
Pranie bez zniszczeń
Podczas pracy nad kampanią odkryliśmy, że największym zagrożeniem dla ubrań są występujące podczas prania siły tarcia. Tarcie, które niszczy ubrania w tempie setek obrotów na minutę, stało się punktem wyjścia do przedstawienia zalet nowego Woolite KERATIN Therapy. W kampanii uciekliśmy od standardowych scen w łazience, by stworzyć unikalny i perswazyjny obraz problemu oraz jego rozwiązania.
Kampania trafiła do telewizji i internetu w Polsce, Czechach, Słowacji oraz krajach bałtyckich.
LUDZIOLE
🧟♂️
SMARTFONOLE
📟
TELEWIZOLE
📺
LAPTOPOLE
💻
LUDZIOLE 🧟♂️ SMARTFONOLE 📟 TELEWIZOLE 📺 LAPTOPOLE 💻
OleOle!
Internetowa Cena
W imię marzeń wszystkich ludzioli o lepszym sprzęcie, stworzyliśmy postać Wielkiego Ole. Nową, srebrzystą twarz internetowego sklepu z elektroniką OleOle! Przyniósł nam on tysiące produktów na jedno skinienie w doskonałej Internetowej Cenie. W ramach pracy dla OleOle! stworzyliśmy kompleksową i maksymalnie wyróżnialną platformę komunikacji dla telewizji i internetu.
Wielki Ole zoptymalizował strategię komunikacji
i zwiększył zwroty z inwestycji reklamowych o 30%
MASZ
⛑️
ECO?
🚑
MASZ ⛑️ ECO? 🚑
Viscoplast
Masz go w domu?
Ile wypadków można wyśpiewać w 20 sekund? Sporo! Dlatego zawsze warto mieć w domu zestaw plastrów legendarnej marki Viscoplast. Niestety, nie wszyscy o tym pamiętają. Dlatego postanowiliśmy stworzyć kampanię, która lekko wpadnie w ucho i przypomni widzom o potrzebie posiadania domowego zestawu plastrów. Nasze kreacje można było oglądać w telewizji, internecie oraz sieciach aptek i sklepach Rossmann.
Kampania powstrzymała spadki sprzedaży i pomogła marce Viscoplast obronić pozycję lidera rynku. Jej skuteczność potwierdziła nagroda Effie w kategorii „Uroda i pielęgnacja”.
THINK ECO
🧺
DWA W JEDNYM
⚽
THINK ECO 🧺 DWA W JEDNYM ⚽
Lovela
Jedno pranie
Czy z małymi dziećmi w domu trzeba robić dwa osobne prania? Już nie! Ponieważ Lovela FAMILY zamienia dwa osobne pranie w jedno, dla całej rodziny. Tylko jedno pranie to benefit, na który postawiliśmy strategicznie. Okazał się on również bardzo wdzięcznym tematem dla kreacji i osią całej kampanii reklamowej w telewizji, internecie i na sklepowych półkach.
Dzięki wspólnej pracy strategii i kreacji znaleźliśmy nowy benefit produktu i poprawiliśmy skuteczność komunikacji
THINK
🎁
LEGO
🥳
THINK 🎁 LEGO 🥳
Lego
Niezapomniany prezent
Ta kampania zmieniła stosunek ukraińskich rodziców do Lego. Dzięki niej zobaczyli, że oryginalne zestawy klocków są najlepszym pomysłem na niezapomniany prezent przy wyjątkowej okazji. A że w życiu dziecka wyjątkowych okazji jest sporo, kampania odniosła fenomenalny sukces i jako platforma była kontynuowana w następnych latach.
Zaprojektowaliśmy komunikację,
która zmieniła postrzeganie marki i zwiększyła sprzedaż oryginalnych zestawów o 40%
POLECAMY
🔨
NASZE
🔧
STRATEGIE
⚙️
POLECAMY 🔨 NASZE 🔧 STRATEGIE ⚙️
Fixly
Polecani fachowcy
Na Fixly znajdziesz tysiące fachowców z gwiazdkami i opiniami zadowolonych użytkowników. W celu polecenia polecanych fachowców stworzyliśmy kampanię wprowadzającą Fixly do internetu. Aby przykuć uwagę widza, opowiedzieliśmy mrożącą krew w żyłach historię pewnej usterki.
Kampania, która polecała polecanych fachowców odbyła się w naturalnym środowisku Fixly, czyli internecie. Składała się z filmów, materiałów SoMe i rich formatów wyświetlanych na największych portalach w kraju.