Kampanie,
które 👍 działają

Jesteśmy agencją strategiczną z własnym działem kreacji. Razem pracujemy na każdym etapie procesu, projektujemy kampanie reklamowe oraz prowadzimy nadzór nad ich realizacją. Dzięki temu nasze kreacje zawsze są spójne ze strategią i wydajnie pracują na efektywność komunikatu.

WYBRANE

KAMPANIE

WYBRANE ☟ KAMPANIE ☟

Lego

Build it Easy!

Życie czterolatka bywa ciężkie, na szczęście są zestawy LEGO 4+, które łatwo się buduje. Build it Easy! to hasło międzynarodowej kampanii, którą zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zgodnie z wytycznymi naszej autorskiej strategii. W jej ramach stworzyliśmy serię filmów do telewizji i internetu, setki displayów, materiałów SoMe, BTL i grubego PlayBooka z wytycznymi dla agencji, które zajęły się lokalizacją naszych kreacji w ponad 30 krajach na całym świecie.

Build it Easy! to pierwsza globalna kampania komunikująca linię produktów LEGO dla czterolatków.

THINK

🗝️

ECO

🏠

THINK 🗝️ ECO 🏠

Resi4Rent

Mieszkaj w abonamencie

Wprowadzając nową markę na rynek wynajmu mieszkań, stworzyliśmy nową kategorię - mieszkania w abonamencie. Dzięki Resi4Rent możesz mieszkać gdzie chcesz, z kim chcesz i jak długo chcesz. I żaden ponury landlord Tobie tego nie zabroni. W ramach kampanii stworzyliśmy filmy reklamowe, formaty digital, outdoor oraz serwis internetowy z możliwością rezerwacji mieszkań.

Wyszukiwarka Google udowadnia, że kampania (kontynuowana w kolejnych latach) skutecznie wprowadziła na polski rynek nową kategorię - mieszkań w abonamencie.

THINK

💛

ECO

🤒

THINK 💛 ECO 🤒

Nurofen

Po stronie mam

Aby zdobyć zaufanie mam, postanowiliśmy stworzyć kampanię, w której nie ma ściemy. Do udziału zaprosiliśmy mamy, ich dzieci i psycholożkę, która przeprowadziła wywiady. Nie pisaliśmy odpowiedzi, nie powtarzaliśmy żadnych ujęć. Dzięki temu uzyskaliśmy materiał bogaty w emocje i ciekawe insighty. W ramach kampanii powstała seria filmów telewizyjnych, materiałów digital i BTL.

Skuteczność kampanii potwierdzają kolejne lata jej eksploatacji, lokalizacje na innych rynkach regionu i nagroda Effie w kategorii „Leki i suplementy”.

JEDZ ZDROWO

🥦

I MYŚL EKO

🍽️

JEDZ ZDROWO 🥦 I MYŚL EKO 🍽️

Optima

Blokuj zły cholesterol!

15 sekund to nasz ulubiony format reklamowy. Nie tylko jest bardzo ECOnomicznym rozwiązaniem, lecz także zmusza twórców do głębokiego przemyślenia komunikatu - co jest najważniejsze? Dla Optimy Cardio najważniejsze było uwiarygodnienie działania produktu. Właśnie dlatego stworzyliśmy demo z udziałem bardzo złego cholesterolu i dzielnych steroli roślinnych, obrońców naszego układu krwionośnego. Kampania zagościła w telewizji, internecie i na półkach sklepowych w Polsce i krajach bałtyckich.

Dzięki trafności strategii i wyrazistości kreacji kampania zwiększyła u konsumentów przekonanie o skuteczności produktu o 8 p.p. i pomogła odzyskać marce udziały w rynku.

CZYSTA

💧

STRATEGIA

💧

CZYSTA 💧 STRATEGIA 💧

Woolite

Pranie bez zniszczeń

Podczas pracy nad kampanią odkryliśmy, że największym zagrożeniem dla ubrań są występujące podczas prania siły tarcia. Tarcie, które niszczy ubrania w tempie setek obrotów na minutę, stało się punktem wyjścia do przedstawienia zalet nowego Woolite KERATIN Therapy. W kampanii uciekliśmy od standardowych scen w łazience, by stworzyć unikalny i perswazyjny obraz problemu oraz jego rozwiązania.

Kampania trafiła do telewizji i internetu w Polsce, Czechach, Słowacji oraz krajach bałtyckich.

LUDZIOLE

🧟‍♂️

SMARTFONOLE

📟

TELEWIZOLE

📺

LAPTOPOLE

💻

LUDZIOLE 🧟‍♂️ SMARTFONOLE 📟 TELEWIZOLE 📺 LAPTOPOLE 💻

OleOle!

Internetowa Cena

W imię marzeń wszystkich ludzioli o lepszym sprzęcie, stworzyliśmy postać Wielkiego Ole. Nową, srebrzystą twarz internetowego sklepu z elektroniką OleOle! Przyniósł nam on tysiące produktów na jedno skinienie w doskonałej Internetowej Cenie. W ramach pracy dla OleOle! stworzyliśmy kompleksową i maksymalnie wyróżnialną platformę komunikacji dla telewizji i internetu.

Wielki Ole zoptymalizował strategię komunikacji
i zwiększył zwroty z inwestycji reklamowych o 30%

MASZ

⛑️

ECO?

🚑

MASZ ⛑️ ECO? 🚑

Viscoplast

Masz go w domu?

Ile wypadków można wyśpiewać w 20 sekund? Sporo! Dlatego zawsze warto mieć w domu zestaw plastrów legendarnej marki Viscoplast. Niestety, nie wszyscy o tym pamiętają. Dlatego postanowiliśmy stworzyć kampanię, która lekko wpadnie w ucho i przypomni widzom o potrzebie posiadania domowego zestawu plastrów. Nasze kreacje można było oglądać w telewizji, internecie oraz sieciach aptek i sklepach Rossmann.

Kampania powstrzymała spadki sprzedaży i pomogła marce Viscoplast obronić pozycję lidera rynku. Jej skuteczność potwierdziła nagroda Effie w kategorii „Uroda i pielęgnacja”.

THINK ECO

🧺

DWA W JEDNYM

THINK ECO 🧺 DWA W JEDNYM ⚽

Lovela

Jedno pranie

Czy z małymi dziećmi w domu trzeba robić dwa osobne prania? Już nie! Ponieważ Lovela FAMILY zamienia dwa osobne pranie w jedno, dla całej rodziny. Tylko jedno pranie to benefit, na który postawiliśmy strategicznie. Okazał się on również bardzo wdzięcznym tematem dla kreacji i osią całej kampanii reklamowej w telewizji, internecie i na sklepowych półkach.

Dzięki wspólnej pracy strategii i kreacji znaleźliśmy nowy benefit produktu i poprawiliśmy skuteczność komunikacji

THINK

🎁

LEGO

🥳

THINK 🎁 LEGO 🥳

Lego

Niezapomniany prezent

Ta kampania zmieniła stosunek ukraińskich rodziców do Lego. Dzięki niej zobaczyli, że oryginalne zestawy klocków są najlepszym pomysłem na niezapomniany prezent przy wyjątkowej okazji. A że w życiu dziecka wyjątkowych okazji jest sporo, kampania odniosła fenomenalny sukces i jako platforma była kontynuowana w następnych latach.

Zaprojektowaliśmy komunikację,
która zmieniła postrzeganie marki i zwiększyła sprzedaż oryginalnych zestawów o 40%

POLECAMY

🔨

NASZE

🔧

STRATEGIE

⚙️

POLECAMY 🔨 NASZE 🔧 STRATEGIE ⚙️

Fixly

Polecani fachowcy

Na Fixly znajdziesz tysiące fachowców z gwiazdkami i opiniami zadowolonych użytkowników. W celu polecenia polecanych fachowców stworzyliśmy kampanię wprowadzającą Fixly do internetu. Aby przykuć uwagę widza, opowiedzieliśmy mrożącą krew w żyłach historię pewnej usterki.

Kampania, która polecała polecanych fachowców odbyła się w naturalnym środowisku Fixly, czyli  internecie. Składała się z filmów, materiałów SoMe i rich formatów wyświetlanych na największych portalach w kraju.