Nagradzani 

za 🏆efektywność 

Strategia jest dla nas drogą do celu, czyli do realnych korzyści dla biznesu. Takich, które możemy zmierzyć, na przykład ilością sprzedaży lub wzrostem świadomości marki. Spośród wszystkich branżowych nagród najbardziej cieszą nas te, które doceniają realny wpływ na biznes klienta.

WYBRANE

NAGRODY

WYBRANE ☟ NAGRODY ☟

effie
2020

Nurofen
”Po stronie mam”

Effie Awards,
kategoria:

React and sustain

Nurofen
”Po stronie mam”

Effie Awards,
kategoria:

Leki i suplementy

Viscoplast
”Masz go w domu?”

Effie Awards,
kategoria:

Uroda i pielęgnacja

effie
2021

Kujawski
”Zdrowy Kujawski”

Effie Awards,
kategoria:

Long term marketing

Kujawski
”Relaunch Pierwszego tłoczenia”

Effie Awards,
kategoria:

Leki i suplementy

LEGO Ukraina
”Niezapomniany prezent”

Effie Awards,
kategoria:

Produkty i usługi dla dzieci

effie
2022

Kujawski
”Na zdrowie kategorii”

Effie Awards,
kategoria:

Long term

Optima Cardio
”Blokuj zły cholesterol”

Effie Awards,
kategoria:

Żywność

Kujawski
”Na zdrowie kategorii”

Effie Awards GLOBAL,
kategoria

Best of the best

NAGRODZONE

🥇

KAMPANIE

🥇

NAGRODZONE 🥇 KAMPANIE 🥇

Nurofen

Po stronie mam

Aby zdobyć zaufanie mam, postanowiliśmy stworzyć kampanię, w której nie ma ściemy. Do udziału zaprosiliśmy mamy, ich dzieci i psycholożkę, która przeprowadziła wywiady. Nie pisaliśmy odpowiedzi, nie powtarzaliśmy żadnych ujęć. Dzięki temu uzyskaliśmy materiał bogaty w emocje i ciekawe insighty. W ramach kampanii powstała seria filmów telewizyjnych, materiałów digital i BTL.

Skuteczność kampanii potwierdzają kolejne lata jej eksploatacji, lokalizacje na innych rynkach regionu i nagroda Effie w kategorii „Leki i suplementy”.

JEDZ ZDROWO

🥦

I MYŚL EKO

🍽️

JEDZ ZDROWO 🥦 I MYŚL EKO 🍽️

Optima

Blokuj zły cholesterol!

15 sekund to nasz ulubiony format reklamowy. Nie tylko jest bardzo ECOnomicznym rozwiązaniem, lecz także zmusza twórców do głębokiego przemyślenia komunikatu - co jest najważniejsze? Dla Optimy Cardio najważniejsze było uwiarygodnienie działania produktu. Właśnie dlatego stworzyliśmy demo z udziałem bardzo złego cholesterolu i dzielnych steroli roślinnych, obrońców naszego układu krwionośnego. Kampania zagościła w telewizji, internecie i na półkach sklepowych w Polsce i krajach bałtyckich.

Dzięki trafności strategii i wyrazistości kreacji kampania zwiększyła u konsumentów przekonanie o skuteczności produktu o 8 p.p. i pomogła odzyskać marce udziały w rynku.

MASZ

⛑️

ECO?

🚑

MASZ ⛑️ ECO? 🚑

Viscoplast

Masz go w domu?

Ile wypadków można wyśpiewać w 20 sekund? Sporo! Dlatego zawsze warto mieć w domu zestaw plastrów legendarnej marki Viscoplast. Niestety, nie wszyscy o tym pamiętają. Dlatego postanowiliśmy stworzyć kampanię, która lekko wpadnie w ucho i przypomni widzom o potrzebie posiadania domowego zestawu plastrów. Nasze kreacje można było oglądać w telewizji, internecie oraz sieciach aptek i sklepach Rossmann.

Kampania powstrzymała spadki sprzedaży i pomogła marce Viscoplast obronić pozycję lidera rynku. Jej skuteczność potwierdziła nagroda Effie w kategorii „Uroda i pielęgnacja”.

THINK

🎁

LEGO

🥳

THINK 🎁 LEGO 🥳

Lego

Niezapomniany prezent

Ta kampania zmieniła stosunek ukraińskich rodziców do Lego. Dzięki niej zobaczyli, że oryginalne zestawy klocków są najlepszym pomysłem na niezapomniany prezent przy wyjątkowej okazji. A że w życiu dziecka wyjątkowych okazji jest sporo, kampania odniosła fenomenalny sukces i jako platforma była kontynuowana w następnych latach.

Zaprojektowaliśmy komunikację,
która zmieniła postrzeganie marki i zwiększyła sprzedaż oryginalnych zestawów o 40%