Nagradzani
za 🏆efektywność
Strategia jest dla nas drogą do celu, czyli do realnych korzyści dla biznesu. Takich, które możemy zmierzyć, na przykład ilością sprzedaży lub wzrostem świadomości marki. Spośród wszystkich branżowych nagród najbardziej cieszą nas te, które doceniają realny wpływ na biznes klienta.
WYBRANE
☟
NAGRODY
☟
WYBRANE ☟ NAGRODY ☟
effie
2020
Nurofen
”Po stronie mam”
Effie Awards,
kategoria:
React and sustain
Nurofen
”Po stronie mam”
Effie Awards,
kategoria:
Leki i suplementy
Viscoplast
”Masz go w domu?”
Effie Awards,
kategoria:
Uroda i pielęgnacja
effie
2021
Kujawski
”Zdrowy Kujawski”
Effie Awards,
kategoria:
Long term marketing
Kujawski
”Relaunch Pierwszego tłoczenia”
Effie Awards,
kategoria:
Leki i suplementy
LEGO Ukraina
”Niezapomniany prezent”
Effie Awards,
kategoria:
Produkty i usługi dla dzieci
effie
2022
Kujawski
”Na zdrowie kategorii”
Effie Awards,
kategoria:
Long term
Optima Cardio
”Blokuj zły cholesterol”
Effie Awards,
kategoria:
Żywność
Kujawski
”Na zdrowie kategorii”
Effie Awards GLOBAL,
kategoria
Best of the best
NAGRODZONE
🥇
KAMPANIE
🥇
NAGRODZONE 🥇 KAMPANIE 🥇
Nurofen
Po stronie mam
Aby zdobyć zaufanie mam, postanowiliśmy stworzyć kampanię, w której nie ma ściemy. Do udziału zaprosiliśmy mamy, ich dzieci i psycholożkę, która przeprowadziła wywiady. Nie pisaliśmy odpowiedzi, nie powtarzaliśmy żadnych ujęć. Dzięki temu uzyskaliśmy materiał bogaty w emocje i ciekawe insighty. W ramach kampanii powstała seria filmów telewizyjnych, materiałów digital i BTL.
Skuteczność kampanii potwierdzają kolejne lata jej eksploatacji, lokalizacje na innych rynkach regionu i nagroda Effie w kategorii „Leki i suplementy”.
JEDZ ZDROWO
🥦
I MYŚL EKO
🍽️
JEDZ ZDROWO 🥦 I MYŚL EKO 🍽️
Optima
Blokuj zły cholesterol!
15 sekund to nasz ulubiony format reklamowy. Nie tylko jest bardzo ECOnomicznym rozwiązaniem, lecz także zmusza twórców do głębokiego przemyślenia komunikatu - co jest najważniejsze? Dla Optimy Cardio najważniejsze było uwiarygodnienie działania produktu. Właśnie dlatego stworzyliśmy demo z udziałem bardzo złego cholesterolu i dzielnych steroli roślinnych, obrońców naszego układu krwionośnego. Kampania zagościła w telewizji, internecie i na półkach sklepowych w Polsce i krajach bałtyckich.
Dzięki trafności strategii i wyrazistości kreacji kampania zwiększyła u konsumentów przekonanie o skuteczności produktu o 8 p.p. i pomogła odzyskać marce udziały w rynku.
MASZ
⛑️
ECO?
🚑
MASZ ⛑️ ECO? 🚑
Viscoplast
Masz go w domu?
Ile wypadków można wyśpiewać w 20 sekund? Sporo! Dlatego zawsze warto mieć w domu zestaw plastrów legendarnej marki Viscoplast. Niestety, nie wszyscy o tym pamiętają. Dlatego postanowiliśmy stworzyć kampanię, która lekko wpadnie w ucho i przypomni widzom o potrzebie posiadania domowego zestawu plastrów. Nasze kreacje można było oglądać w telewizji, internecie oraz sieciach aptek i sklepach Rossmann.
Kampania powstrzymała spadki sprzedaży i pomogła marce Viscoplast obronić pozycję lidera rynku. Jej skuteczność potwierdziła nagroda Effie w kategorii „Uroda i pielęgnacja”.
THINK
🎁
LEGO
🥳
THINK 🎁 LEGO 🥳
Lego
Niezapomniany prezent
Ta kampania zmieniła stosunek ukraińskich rodziców do Lego. Dzięki niej zobaczyli, że oryginalne zestawy klocków są najlepszym pomysłem na niezapomniany prezent przy wyjątkowej okazji. A że w życiu dziecka wyjątkowych okazji jest sporo, kampania odniosła fenomenalny sukces i jako platforma była kontynuowana w następnych latach.
Zaprojektowaliśmy komunikację,
która zmieniła postrzeganie marki i zwiększyła sprzedaż oryginalnych zestawów o 40%